Yleistä
- Toimitusaika verkkokauppamme tuotteille on noin viikko. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, mikäli toimitusaika on ratkaisevasti pidempi.
- Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli artikkeli kuuluu tilaustuotteiden valikoimaan tai toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
- Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Hoivatuote Repo on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
- Toimitamme tuotteita manner-Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille ja Ahvenanmaalle). Toimitukset tapahtuvat Suomen Postin tai Matkahuollon välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua, on hinnoista ja ehdoista sovittava tapauskohtaisesti erikseen.
- Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä mahdollisena takuutodistuksena.
- Alle 18-vuotiaiden tilaajien tulee saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
- Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
- Palautus on meillä ilmainen, mutta lunastamattomista/noutamattomista paketeista veloitamme toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut täysimääräisenä asiakkaalta.
- Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).
- Näissä tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).
- Erääntyneestä laskusta lähetämme yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö. Tällöin tilaaja maksaa perintäyhtiön vaatimat perimiskulut.
Veloitamme noutamattoman/vastaanottamattoman tilauksen aiheuttamat kuljetuskulut täysimääräisinä todellisten kulujen mukaan (max. 25€/tilaus).
TOIMITUSKULUT
Toimituskulumme sisältävät pakkaus- ja käsittelykulut.
POSTI
Postiennakkolähetykset veloitetaan kokonaisuudessaan tilauksen luovutuksessa, myös kotiinkuljetuksissa.
KIRJELÄHETYS 3€ Alle 0.2kg (+mahtuu postiluukusta) toimitetaan annettuun toimitusosoitteeseen.
POSTIENNAKKOKIRJE noudetaan postitoimipaikasta. Postiennakkolisä 5.00€.
POSTIPAKETTI
Toimitus valittuun noutopisteesen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen.
- 6.90€ 10kg saakka
- 10.90€ 30kg saakka
TOIMITUSKULUT KOTIINKULJETUKSELLA
POSTIPAKETTI Tilaus toimitetaan Economy-postipakettina lähimpään Postin toimipisteeseen, josta se on noudettavissa saapumisilmoituksen saatuanne 7 vuorokauden kuluessa.
KOTIINKULJETUS Tilaus toimitetaan Express -postipakettina asiakkaan kotiovelle yleensä lähetystä seuraavana päivänä klo 9-21 välillä. Kotiinkuljetuksiin pyydämme liittämään vastaanottajan puhelinnumeron toimitusajankohdan sopimiseksi.
SMARTPOST Tilaus toimitetaan Economy-postipakettina valittuun noutopisteeseen, josta se on noudettavissa 7 vuorokauden kuluessa. Noutoilmoitus toimitetaan tekstiviestinä.
POSTIENNAKKOLISÄ 5.00€ Postiennakko löytyy maksutapavalinnoista, koskien maksutapaa ja sen mukaista toimitusta. Tilaus toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan, josta tilaaja saa lähetyksensä maksettuaan postiennakkomaksun kokonaisuudessaan. Kotiinkuljetuksiin on mahdollista valita maksutavaksi postiennakko, jolloin lähetyksen kokonaishinta maksetaan paketin saavuttua luovutuksen yhteydessä. Huomioittehan että Posti ei käsittele käteistä vaan maksu tulee suorittaa pankkikortilla.
MATKAHUOLTO
Lähellä-paketti
Lähellä-paketin noutopaikaksi voi valita Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Matkahuollon pakettipisteen.
Kauppias pidättää oikeuden olla toimittamatta tilausta henkilölle joka ei noudata asiallista kauppatapaa.
Huomioittehan että uusiokäytämme kaiken ehjän ja puhtaan pakkausmateriaalin.
Palautukset
- Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Tilinumeroa ei tarvitse ilmoittaa, sillä maksu palautuksesta hoituu rahoituslaitoksen kautta samoin kuin maksettaessa.
- Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info(at)hoivatuoterepo.fi tai puhelimitse 045 1345 674 ennen tuotteen palauttamista. Korvaa s-postissa (at) @-merkillä.
- Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja. Palautusilmoituksen saatuamme toimitamme vastauksemme yhteydessä palautuskoodin joka on kytketty asiakkaan alkuperäiseen tilaukseen niin, että riittää kun pakettiin kirjaa antamamme koodin.
Noutamattomat lähetykset
- Asiakkaalta veloitetaan noutamattoman/vastaanottamattoman tilauksen aiheuttamat kuljetuskulut.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
- Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
|