1. Rekisteröityminen 1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttaja halutessaan kuitenkin voi: a) Rekisteröityä kuluttajana Hoivatuote Repo asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot. b) Rekisteröityessään kuluttajan tulee antaa suostumuksensa henkilötietojen viemiseksi asiakasrekisteriin. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Hoivatuote Repo sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille. 1.2. Kuluttajan tulee noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
2. Tilauksen sitovuus 2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen palveleva henkilökuntamme auttaa mielellään myös puhelimitse kaikissa tiedusteluihin ja tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo. 10.00 -18.00 Puh. 045 1345 674. Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi. Mikäli kuluttajalla ei ole sähköpostiosoitetta, toimitamme tilausvahvistuksen kirjeitse. 2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on tilausta tehdessään vahvistanut sopimusehdot ja hyväksynyt tilauksen. 2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse, ennen tilauksen toimitusta, peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista. 2.4. Kuluttajan tilauksen jälkeen ei Hoivatuote Repo ole oikeutettu muuttamaan sopimusehtoja kyseisen tilauksen osalta.
3. Hinnat 3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron tuotteille ja tarvikkeille (ALV 24 %)/Lisäravinteille (ALV 14%). Voimassa oleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassa oleva hinta on Euroissa (EUR).
4. Toimitus 4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika noin viikko. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on olennaisesti pidempi. 4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on muuta kuin kohdassa 4.1 on kerrottu. 4.3. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille on ilmoitettu eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. 4.4. Toimitamme tuotteita vain manner-Suomessa (erikseen sopimalla myös ulkomaille/Ahvenanmaalle). Toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä. Mikäli kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua on hinnoista ja ehdoista sovittava erikseen.
5. Maksuehdot 5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
a) Maksu pankkipainikkeilla/Jousto lasku tai osamaksu kuluttajille
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on Finanssivalvonnan alaista ja sen lisäksi tarjoaa maksajille ilmaisen ostoturvan. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.
Jousto on verkkokaupan maksutapa, jolla voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Osamaksulla max. 24 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com
Maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.
Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!
b) Maksut luottokorteilla
Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.
c) Ennakkomaksu (tilisiirrolla)
Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme: Lähetämme tilauksen yllä (kohdassa toimitus) mainitussa aikataulussa maksusuorituksen jälkeen. Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta. Tilattaessa ennakkomaksulla tilaus on voimassa kaksi viikkoa (14vrk), mikäli maksu ei ole kirjautunut tililillemme kyseisenä aikana katsomme tilauksenne peruutetuksi.
d) Postiennakko
Maksu suoritetaan postikonttorissa lähetystä noudettaessa. Lähetys luovutetaan kuluttajalle maksua vastaan. Mikäli kuluttaja haluaa tilauksen postiennakolla, tulee asiasta mainita tilausta tehdessä. Tällöin kuluttaja maksaa valitsemansa toimitustavan mukaisten toimituskulujen lisäksi postiennakosta aiheutuvat lisäkulut (5.00€).
e) Lasku
Voimme laskuttaa kaupunkia/ kuntaa ja yritysasiakkaita. Tilaus muodostetaan normaalisti, maksuvaihtoehdoksi valitaan postiennakko ja lisätietoihin kirjataan että tilauksesta halutaan lasku. Käsitellessämme tilauksen poistamme postiennakko-ominaisuuden ja -maksun. Laskutamme erillisellä laskulla jälkikäteen.
Laskutus sähköisesti, paperisena tai pdf sähköpostiin, asiakkaan valinnan mukaan. Emme peri laskutuksesta erillistä lisämaksua.
6. Palautukset 6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. 6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse info@hoivatuoterepo.fi tai puhelimitse 045 1345 674 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa tuotteen / tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta. Palautus lähetetään osoitteeseen:
Asiakaspalautus Hoivatuote Repo Eräjärventie 1470 35220 Eräjärvi
- Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Asiakkaalta veloitetaan noutamattoman/vastaanottamattoman tilauksen kuljetuskulut.
7.Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
8. Reklamaatio 8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa, joko sähköpostitse osoitteeseen info@hoivatuoterepo.fi postitse osoitteeseen: Hoivatuote Repo Eräjärventie 1470 35220 Eräjärvi tai puhelimitse 045 1345 674. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, palautamme jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
9. Ylivoimainen este (Force majeure) 9.1. Hoivatuote Repo ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokauppamyymälän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
10. Riitojen ratkaisu 10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. |